čtvrtek 21. srpna 2014

Yindy

Málokdy se nějaká reklama povede tak, aby mě přinutila k zamyšlení nad sebou samým. Musím říct, že v Airbank se jim to povedlo náramně!



Po shlédnutí tohohle spotu jsem si uvědomil, jak často já sám vzývám bohyni Yindy a to nejen v bankovních službách, ale i v tréninku, úklidu domácnosti, návštěvě zubaře, sekání zahrady a jiných činnostech. Po sečtení a podtržení všech těch "nechám to na Yindy" jsem dospěl k názoru, že tomu musím přijít na kloub a s tajemnou Yindy a její velkou mocí jednou a navždy skoncovat.

Už na první pohled bylo patrné, že Yindy pochází odkudsi z východu a při správném pokrácení jména Yindy jsem dostal hned další indíci. Tak jsem hned využil toho že Conteg má v Indii pobočku a vyrazil na 14 denní výzkumnou cestu po stopách bohyně nerozhodnosti.

To jsem ovšem netušil jaké nástrahy a do jakých temných intrik mě bohyně ve své domovině zaplete.

Po příletu do Bangalore jsem nic nenechal na Yindy a bedlivě se rozhlížel už cestou z letiště zda Yindy někde neuvidím. A hle! Měl jsem štěstí, protože po necelé 1/2 hodině jízdy jsem za oknem uviděl jejího mladšího bratra - Pindy...

Zkusil jsem se Pindy zeptat jestli neví, kde Yindy bydlí, ale on pořád mlel něco jako:" Séér, many séér"! Tak jsem mu řek nech si Pindy a ne sééér a jeli jsme dál!

Po prvním průzkumu jsem dospěl k názoru, že v Bangalore Yindy nesídlí a vypravil se vlakem do Chennai přístavního města na břehu Bengálského zálivu.
Šest hodin ve vlaku mi dalo docela zabrat a tak nebylo divu, že po příjezdu do Chennai byly mé rysy trochu ztrhané


Tři dny a tři noci jsem usilovně hledal, ale kde nic tu nic! Přesto jsem si byl jistý, že tady někde Yindy být prostě musí! Ptáte se proč?! Odpověď je jednoduchá. Protože jsem v kufru s sebou měl běhací věci!
Ráno jsem chtěl jít běhat, ale zamáčkl budíka a nechal to na Yindy. Večer jsem chtěl jít běhat, ale pršelo a tak jsem to zase nechal na Yindy. Další den jsem dokonce vyběhl, ale po 200m po mně vyjeli toulavý psi a tak jsem to opět nechal na Yindy. A další den to byla na ulici samá kráva, takže zase na Yindy


Prostě v Chennai Yindy někde určitě byla, ale já ji nenašel!

Nezbylo mi tedy než zase nasednoutlehnout na vlak a vrátit se zpět do Bangalore.


 Tam jsem se několik dalších dnů věnoval průzkumu společně se Silvou a že to bylo náročné můžete vidět z fotek. Yindy ovšem nečekala a připravila si na mě pomstu ze všech nejhroznější
To jsem takhle v 11 hodin v noci, platil v taxíku, pak vystoupil a došel na pokoj. Tam mi připadalo, že mi něco chybí, ale bylo už moc pozdě, já byl k smrti unavenej a tak jsem šel spát a nechal pátrání po tom, co mi to vlastně chybí na Yindy!

Dalších pár dní by se ve stručnosti dalo charakterizovat mými statusy na FB:

středa ráno - Petr ohlásil svoji přítomnost v Bangalore v hotelu
středa o trošku později - Petr změnil svůj status na "ilegální přistěhovalec!"
středa dopoledne - Petr ohlásil svoji přítomnost v Bangalore na policejní stanici
středa odpoledne - Petr je ve vztahu s Czech Embassy v New Delhi
středa večer - Petr ohlásil svoji přítomnost v Bangalore na letišti
středa v noci - Petr ohlásil svoji přítomnost v New Delhi na letišti
čtvrtek ráno (velmi brzo) - Petr se zúčastní akce - "Policejní razie na ilegální přistěhovalce v hotelu v New Delhi"
čtvrtek dopoledne - Petr má spoustu nových přátel na Czech Embassy v New Delhi
čtvrtek dopoledne (ale trošku později) - Petr změnil svůj status na "pololegální přistěhovalec"
čtvrtek pře obědem - Petr se přidal ke skupině "Tisíc žadatelů o víza v jedné místnosti" od uživatele Foreigner Regional Registration Office v New Delhi
čtvrtek kolem oběda - Petr a Kumar (zaměstnanec Foreigner Regional Registration Office) jsou přáteli
čtvrtek odpoledne - Petr změnil svůj status na "legální občan ČR na služební cestě v Indii"!
čtvrtek večer - Petr ohlásil svoji přítomnost v New Delhi na letišti
čtvrtek v noci - Petr ohlásil svoji přítomnost v Bangalore na letišti
pátek brzo ráno - Petr odletěl z Indie! Like, like, like like..........

Musíte uznat, že mě Yindy dostala, ale já se nevzdám a PŘÍŠTĚ jí to vrátím!




Žádné komentáře: