úterý 16. dubna 2013

Příliš mnoho Tomášů

Poslední dobou mám takový pocit, že čelím nějaké skryté invazi lidí s jménem Tomáš. Tomášové mě obklopují všude kam se podívám, v práci, na lyžích, na lampiónech. Mám pocit, že se 100% chystá nějaké spiknutí s cílem mě buď odrovnat, nebo aspoň přejmenovat. Posuďte sami, co se mi všechno děje.

V práci se Tomášovská invaze projevuje asi nejvíce. Například:
Zvoní telefon. Crrrrr. Zvedám sluchátko.
"Prosím?!"
"Dobrý den. Mohl bych mluvit s Tomášem?"
"A kterého máte na mysli? Máme tady Tomáše Kroupu, Tomáše Maračka, Tomáše Kratochvíla, Tomáše Gráfa, Tomáše Dvořáka a Thomase Marxe!"
"Tomáše Petříčka".
"Tak to bohužel, ten už u nás nepracuje".
"Aha! Tak nashledanou"

Karlův běh - lyžařský maraton. Po dlouhé době jsem vyrazil do Krušek na Karls lauf. Stojím si tak na startu v celkem slušné lajně a čekám na start. Komentátor hlásí: "Tak máme 5 minut do startu. Ještě si překontrolujte jestli máte všichni připnuté čipy"
Já: "A k***a! čip zůstal v autě na parkovišti!" Opouštím poctivě vydobitou přední lajnu a sháním náhradní čip. Borec vedle mě utrousil: "Tomáš Pech"
Čip jsem sehnal, ale ten, kdo si při startovním výstřelu nasazuje lyže z poslední lajny, je tak trochu Tomáš Marný.


No, a ani doma nemám klid!
Na vánoce doma pod stromečkem.
Já: "Co to je?!"
Silva: "Startovné na 1/2 maratón. Tomáš Motivaci"
Po 4 měsících na startu s minimem tréninku za sebou mám pocit že mě pozoruje Tomáš Ztracený. Osobák se ztrácí kdesi v pravěku a soupeři si brousí zuby na můj prořídlí skalp. Ale po prvních pár metrech cítím, že to půjde a nakonec za 89:49 a porazil mě jedině Tomáš Bergl.

První lampióny
To že sprint v příměstském lese a parku je ve skutečnosti prodírání hustým mlázím a boj s nepřelezitelnými či přelezitelnými zídkami Tomáš celkem Fuk. Na začátek sezóny to byl hezkej závod, dobře postavenej a já jsem ho běžel tak nějak průměrně. Začátek v jámách a kupkách úplně čistě, ale pak jsem byl totálně zmatenej jak vyřešit postup na 10k až to skončilo překonáváním zídky za což bych měl bejt asi disk, ale Tomáš Jedno.

Klasika na Liší boudě bez Boudy a snad už konečně i bez Lišky.
Aby byl člověk dobře připravenej na klasiku musí se dobře najíst, dobře vyspat, dodržovat pitný režim, vzít si sebou nějaké to sypání, busolu, popisovník a nesmí si zapomenout čip. Pokud si člověče zapomeneš vzít čip a zjistíš to, jako já, minutu před svým startem, tak Tomáš Blbý. Zpátky na shromaždiště a zpátky na start a téměř o interval později šup do lesa se závodníkem Tomáš Rusý.
Ale k něčemu to bylo dobrý! Celkem mě to nakoplo a valil jsem bez chyb skoro celou trať. Takže nakonec to bylo celkem fajn i když výsledek nic moc


A pokud chceš, milí čtenáři, vidět celé mapy i s postupy, tak tady Tomáš - sobota a neděle .-)


Žádné komentáře: